CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2010. augusztus 1., vasárnap

Kritis díj!*(:

A kommenteknek mindig örülök, és bearanyozzák a napjaimat. Nagyon nehéz egyetlen embert kiválasztani. Annak a kommentnek örülök különösen, amiben nem csak néhány szó szerepel. Az érdekel engem is, hogy miért volt az a fejezet jó, vagy éppen rossz. Melyik rész nyerte el a tetszéseteket, ilyesmik... :D
Szóóóval... az aki ilyen kommenteket írt, az Tűzvirág.

"hali!
húúú tényleg ez lett az eddigi legjobb fejezet :D gratula! (:
tudom, hogy furcsán hangzik, de Dylan olyan aranyos volt, amikor elsírta magát... kéérek róla képet!! :D
bírom ezt a Jay gyereket is, annyit nevettem, amikor megjelent az apja, és Adeline azt mondogatta, hogy ő aztán nem megy :D
aztán Jay beszólása, hogy: már félreértette XD szakadtam a nevetéstől :D kíváncsi vagyok, hogy mi lesz itt, mert úgy tűnik, hogy mindkét srác oda megy vissza van a lányért... (:
várom a folytatást!!
puszi, Tűzvirág"

De Gianna kritikája is említésre méltó, mert abszolút kedvesen szólt, miután az elejétől végigolvasta a törim :)

"Nagyon érdekes történet. Nekem nagyon tetszik és biztos, hogy minden fejezetedet izgulva fogom várni. Nagyon tehetséges vagy. Csak így tovább. Fantasztikus történet, engem lenyűgöztél.
Mielőbbi folytatást követelek.:D"

+
5 blogger akinek továbbadnám:
- Szoffy
- Ashleycicus

Bocsánatot kérek, de egyelőre több nevet nem tudok felsorolni.. Előre is bocsi.
Üdv: Kyra

1 megjegyzés:

Kyra írta...

Csak úgy szólok, ezt az egyetlen díjat kiteszem, aztán többet nem... Valamiért jobban szeretem a kritikákat, szóval bocsánat. XD
Üdvözlettel: Kyra